Gyakran ismételt kérdések

Miért nem tudok feliratkozni a Bonzoportál hírleveleire?

A bonzoportal.hu-n a feliratkozás együtt jár a ViP tagsággal. A ViP tagjaink számára létrehozott, zártkörű akciókban résztvevő ajándékkuponok és egyéb egyedi ajánlatok limitáltak, azaz egy meghatározott létszám felett le kell zárnunk a feliratkozás lehetőségét, hogy minden VIP tagunk felé maradéktalanul teljesíthessük az általunk vállalt kedvezményeket.

Szeretnél VIP tag lenni?

A ViP listát folyamatosan ellenőrizzük, és azokat az e-mail-címeket, amelyek érvénytelenek vagy passzívak, azaz rendszervisszajelzés szerint nem történik megnyitás az adott e-mail címről, kizárjuk a VIP programból, így a közeljövőben VIP helyek szabadulhatnak fel. Ekkor a feliratkozást ideiglenesen újra megnyitjuk!

Mettől meddig vannak nyitva?

Hétfőtől péntekig 10-19 óráig tartunk nyitva.

Mi a pontos címük?

1071 Budapest, Damjanich utca 51. (Dózsa György út - Damjanich utca sarok)

Tudok bankkártyával fizetni a helyszínen?

Sajnos nem, csak készpénzt áll módunkban elfogadni.

Utalványt elfogadnak?

Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

Hogyan tudok rendelni?

A bonzoportal.hu-n tegye kosárba a megrendelni kívánt terméket, majd kattintson a jobb felső sarokban található Kosaram gombra. Válasszon átvételi módot, majd kattintson a Tovább a pénztárhoz gombra, és töltse ki az adatlapot értelemszerűen.

Mi a további teendőm, ha előreutalást választottam?

A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál. A rendszer által számolt összeg átutalására a megrendelés idejétől számítva 7 napig van lehetősége.

Lehet Önöknél utánvéttel rendelni?

Igen, ebben az esetben a rendszer által számolt összeget a futárnál fogja majd kifizetni.

Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?

Termékeinket futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül, vagy személyesen is átvehetőek 7. kerületi bemutatótermünkben. Rendeléskor az Önnek legmegfelelőbb opciót figyelmesen válassza ki!

Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?

Amennyiben a rendeléskor megadja a telefonszámát, a futár keresni fogja telefonon, vagy hagy egy értesítőt, és leteszi a csomagot a legközelebbi postán, ahol még 10 napig átvehető a küldemény.

Személyes átvételnél miért kell megadnom a címemet?

Azért fontos ezeket az információkat megadnia, mert névre szóló számlát készítünk. A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.

Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?

Írjon egy e-mailt az info.bonzoportal@gmail.com címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttassa vissza cégünk telephelyére (1071 Budapest, Damjanich utca 51.), majd postafordultával cseréljük, és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik! Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli! A kicserélt termék futárral való visszaküldésének költségét már az eladó vállalja.

Mikor lehet Önöket elérni telefonon?

Telefonszámunk hétköznaponként 11-18 óráig elérhető.

Átveheti más helyettem a rendelt terméket?

Természetesen igen, a megrendelésazonosító alapján más is át tudja venni a terméket.

Elfelejtettem beírni a megjegyzés rovatba, hogy milyen színt, méretet szeretnék, mi a teendőm?

Személyes átvétel esetén a pultnál lehet pótolni, utánvét vagy előre utalás esetén pedig az info.bonzoportal@gmail.com-on lehet jelezni felénk a rendelés feladása napján.

Mi a teendőm, ha nem tetszik a vásárolt termék, szeretnék elállni a vásárlástól?

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a World Bonus Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat, valamint, ha szállítással kérte, akkor a vevő címéig tartó szállítási díjat is visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, legkésőbb a termék visszaérkezését követő 14 napon belül. Elállás esetén a termék visszajuttatása a vevő feladata és költsége. Utánvétes, porto csomagot nem áll módunkban átvenni.

Tudok közvetlenül vásárolni az üzletben, ha odamegyek személyesen?

Sajnos nem, mivel webshop átvevőhelyként üzemelünk. A weboldalunkon előzőleg megrendelt termékeket lehetséges személyesen átvenni és fizetni.

Mi az a kuponkód, és hol találom?

Kuponkódot kizárólag azok a vásárlóink kapnak, akik feliratkoznak hírlevelünkre, tehát mindig az aktuális hírlevelünkben találja majd. Bizonyos százalékú kedvezményekre jogosít a vásárlásából, ennek feltételei is szintén levelünkben találhatóak. A kedvezményt csak abban az esetben tudjuk jóváírni, ha a kódot megrendeléskor beírja a kijelölt mezőbe!